24 uur per dag en 7 dagen per week.


Competente hulpverlening.
Mobiele Service van BMW.

BMW staat altijd voor u klaar - vanzelfsprekend ook bij pech onderweg. Speciaal getrainde medewerkers staan u met hun vakkennis ter zijde. De BMW Service Centrale is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Als u onderweg hulp nodig heeft, is één telefoontje voldoende.
U krijgt direct een deskundige medewerker aan de lijn, die u in de meeste gevallen met telefonische tips alweer op weg kan helpen. Telefonisch advies en het organiseren van assistentie is voor BMW rijders altijd kosteloos.

 

Vanuit Nederland: 0800-0357
Vanuit het buitenland (binnen Europa): 00-31-88-0357-351
Of bel direct uw BMW dealer: 
Bert Story Waardenburg: 0031-418 657 100
Bert Story
 s'Hertogenbosch: 0031-73 620 0 400
Bert Story Nijmegen: 0031-24 371 9 719

 


BMW Service card en BMW Extended Mobile Care:
Wie in het bezit is van de BMW Service Card heeft recht op een uitgebreid pakket kosteloze dienstverlening. De BMW Service Card wordt kosteloos toegezonden aan eerste eigenaren van BMW automobielen en eigenaren van een BMW uit de Premium Selection. Daarmee kunt u de eerste 5 jaar na de datum van eerste toelating van uw BMW rekenen op uitgebreide pechhulp. Van het 6e t/m het 9e jaar kunt u zich voor € 55,00 per jaar verzekeren voor pechhulp met BMW Extended Mobile Care.

 


In Nederland kunt u rekenen op:
- hulpverlening door de dichtstbijzijnde BMW dealer
- professionele assistentie buiten openingstijden, op autosnelwegen
- transport, berging en/of stalling
- vervangend vervoer 

 


In het buitenland (binnen Europa) kunt u bovendien rekenen op:
- repatriëring, terug/doorreizen per openbaar vervoer
- vervangend vervoer
- toezending onderdelen
- logies 

 

 

Voor meer informatie over de BMW Service Card kunt u ook contact opnemen met onze Service Managers:
Bert Story Waardenburg: richard.leenders@bertstory.nl

Bert Story s'Hertogenbosch: hein.dekkers@bertstory.nl

Bert Story Nijmegen:  reinier.aartsen@bertstory.nl